Monday, July 28, 2008

2 tahun dah berlalu...

...27 Julai 2008 genap 2 tahun abah aku meninggal dunia. semalam aku sempat jumpa dia dalam mimpi aku. alhamdulillah at least aku still dapat jumpa dia. biarpun mimpi cuma mainan tidur tapi sekurang2nya itu menunjukkan aku masih mampu ingat kat dia, walaupun dia dah jauh dan lama pergi.

...untuk abah, ampunkan aku kerana sejak dari saat abah pergi sehingga sekarang, aku tak pernah meratap dan menangisi pemergian itu. bukan aku tak sedih...tp aku redha kerana aku tahu sakit itu cukup lama dan terlalu perit untuk ditanggung. aku terima qada' dan qadar tuhan....

al-fatihah untuk abah aku...awang abdul rahman bin hassan..semoga rohnya dicucuri rahmat allah, dijauhi dari seksa kubur dan api neraka...amin

4 comments:

blackened said...

amin al-fatihah buat Pak Man

artsoul said...

doakan arwah abah ditempatkan dgn org2 yg beriman...

al-fatihah...

Dory said...

al-fatihah..

merapu stories said...

thanx frens....