Sunday, September 7, 2008

sedikit pasal 'kekasih gelap'.....


we're all just dancers on the devil's dance floor...blog update dr blackened ni menarik perhatian aku. mayb sbb sedikit sebanyak ade cerita psl 'love story of the year' kot...yelaaa tu!! ko xtau camne melayan dan menangani story of the year ni. bak kata org tua2, ditelan pahit, dibuang sayang. mmg kalo ikut technical, financial, biology, chemistry byk angle yg bole org pandang dan nilai. ade yg -ve, ade yg +ve. tp meh aku cite dr angle aku plak, my personal view bout story 'kekasih gelap' ni...

kes2 'kekasih gelap' ni bkn penah jadi kt aku je (so nothing to shout out sgt!!)..sesape pun pernah dan akan. sape yg penah merasa sure tahu camne. sesiapa yg mcm2 akan merasa dan nk merasa tu, bersiap sedia la...bersedialah dgn mcm2 gelap yg akan dtg...henpon gelap, henpon kena pecah, kena hempuk dgn kayu golf, gi driving range mlm2 buta, lyn bola kt craven, gerakan solo, outstation, kena stayback opis, kena prepare tender smpi pagi even smpi tahap kena cari kadi & saksi kt masjid pakistan.

mengapa sanggup buat camtu? semua mende tu dibuat bkn suka2 tp sb tak mau ade hati yg terluka..lover atau forgiver je yg cukup kering utk buat mende2 ni...loser tak mungkin berani!

setakat mana boleh bertahan? selagi strategy, planning dan time management menjadi ditambah dgn bantuan kawan2 yg sanggup bersekongkol atau berconspiracy, selagi itulah boleh bertahan...agaknye la!

tak kesian ke kt hati2 yg mungkin akan terluka? kasih sayang tak boleh diubah dan ditukar ganti tapi bole ditambah dan dibahagi2..

sampai bila? generally till the end. tp end up camne tak taula.. kantoi ke, break up ke, dead end ke tp ade jugak sampai tahap kawan2 tolong pegang bunga manggar sambil nyanyi lagu 'selamat pengantin baru'..hehehe

moral of the story? live life to the fullest, experience it...mende2 camni bukan senang nak jadi. so kalau terjadi lagi dh tau camne nk handle. carila kt facebook, tagged, ym, myspace, hardrock, planet, lorong hj. taib, swan, crown, golden horse, 21, finnegan's...ingat senang boleh dapat? dlm 50, satupun blom tentu real. one nite stand maybe tp 'kekasih gelap' tak mungkin...hehehe walaupun aku dpt dlm salah satu tmpt tu tp btul la 1 dlm 50..

conclusion? aku pun tak tau nape mende mcm ni pernah terjadi kat aku. masing2 cuba 5 kali utk stop tp end up menjadi gak. ntah camne masa tu tiba2 hati aku kering, kamikaze tahap berani mati, saje carik pasal...maybe bcoz i'm not a loser kot!?

1 comment:

blackened said...

selamat tidur kekasih gelapku
semoga kau lupa kan aku cepat..

tapi kalau hati lembut break up la 100 kali pun last-last baik gak hahaha

alo bro wa rase lu better jual ubat la hahaha...

wa tau ape ubat dia..hahahaha