Saturday, July 19, 2008

...saja suka suka

aku masih hidup. fizikal masih complete dan mental tetap waras. masih berpijak di bumi dan bukan reput dlm guni.

kes masjid minggu lepas berlalu mcm tu aje walaupun adela nyesal sket2, standard la tuh sape yg xnk date ngn awek cun, cuma status awek cun tu je yg kekadang buat aku cuak.

aku kenselkan last minute ngn alasan..barisan kemungkinan yg pertama - aku sms dia "mak i nk dtg umah la petang ni, lain kali la ok..very2 sorry dear!". dia balas "allrite xpe, i'm cool, c u next time". bunyik mcm xde ape2, okla tuu tp aku suspect for sure dia dh siap set rambut dan dressing maut. aku tau la sbb belah mlm tu aku chat, dia tunjuk gmbr dia amik petang tuh...ciss nyesal x pegi! xpe not this time...

maybe ade yg xberapa setuju, tp aku saja suka2...carik pasal!!

2 comments:

blackened said...

lu memang suke carik pasal!!!!!

Dory said...

carik pasal?