Monday, September 8, 2008

mengapa 6 kali break ttp masih gagal...


mengapa aku tanya? bkn ape, sbb byk sgt beda nye aku ngn kekasih gelap aku...smpi skrg aku dok pikir apsal apa yg dia 'pandang' sgt kt aku. bkn ade mende sgt yg nk dibanggakan compared dgn guys yg dok usha dia. materially, financially, living standard, physically mmg jauh beza...

jam aku panerai luminor, tag heuer grand monaco tp beli kt kedai steven bkt bintang..dia? guess, guess, guess kadang2 rado, tag, lv...ori!

aku dating ngn dia pkai crocs..dia? lanyak pkai burberry..

wallet aku takat kaufmann je..dia? letak duit dlm guess, letak beg duit pun dlm guess..kekadang ferragamo..

jeans yg aku lanyak skrg levi's beli kt factory outlet..dia? pkai guess, zara or roxy beli kt australia..

aku drive kancil, kadang2 sport car berkuasa rendah aku, time merempit aku lanyak modenas kriss..dia? drive rio baru kadang2 altis. baru2 ni dia plan nk angkat vios or city. wa racun suh angkat volkswagon gt golf..hehe

aku keje makan gaji..dia? ada 3 company...walaupun proxy..

annual income dia berpuluh kali ganda drpd aku, blom kira company profit..aku? makan gaji sure tengah bulan sesak nk beli rokok dan isi minyak..

dia shopping kt garden, midvalley, pavillion..aku? takat bbplaza, isetan itupun kalo beli..

dia holiday kt turki, london, paris, new york, bali, australia..aku? paling kuat P.D, paling koman mandi air susu kt bukit belacan..

dia penah jadik finalist dewi remaja..aku? takat jadik peminat dewa 19 je..

abis tu ape mende yg dia cari dr aku? materially, financially, living standard, physically? haram aku xleh beat dia....

maybe sbb aku 'cute' kot, guys yg lain2 tuh haram muka pecah rumah hahaha.....

2 comments:

blackened said...

tu yang wa pelik tu... selalu bapok-bapok belakang mati yang minat giler kat lu...

cube lu check sikit kekasih gelap lu tu betul-betul... mana la tau kan....

merapu stories said...

tak elok tu ramadhan beb....tp wa takleh beat mamat yg awek dia drive mini cooper tuh...hehe